divendres, 4 de novembre del 2011

JORNADA INFORMATIVA SOBRE LA SITUACIÓ ECONÒMICA DE L'AJUNTAMENT




Davant de més d'un centenar de veïns i veïnes del nostre poble, ahir varem realitzar  a l'Ateneu d'Alaquàs la Jornada Informativa per explicar quina era la situació econòmica de l'Ajuntament, les seues conseqüències i possibles solucions. Desprès de l'explicació es va obrir un interessant torn de preguntes del públic en la que els participants varen preguntar tot allò que consideraren sobre la situació econòmica de l'Ajuntament així com d'altres temes d'actualitat local.

Aquesta xerrada es la primera d'una sèrie d'actes semblants que des del Bloc-Els Verds d'Alaquàs, realitzarem al llarg de la present legislatura, tal i com varem prometre al llarg de la Campanya electoral, amb l'objectiu d'obrir l'Ajuntament als veïns.

2 comentaris:

  1. Ja es va demostrant que tots/es no son iguals! Enhorabona per la feina ben feta i ànims!

    ResponElimina
  2. A mi el que em dona llastima es Vicent Forment.
    Com et deixes dominar per un jubilat de la politica?
    Com permets que et manipulen aixi?
    Jo volia sentirte a tu, Forment, al que vaig votar, el que em va trasmetre tota la seua valia, el que em va convencer de que votarte era votar les meues idees. Jo no vaig votar a Alós. Decepcionant. Vicent, tu vals molt. Fes-te fort i fes-te de notar. Ara no pots. Anim i salut

    ResponElimina